Національна академія наук України Рівненський Інститут КУП

ФЕМІНІЗМ – ТЕМА ОКСФОРДСЬКИХ ДЕБАТІВ, ЯКУ ОБРАВ СТУДЕНТСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ

16 Березня, 2023

   14 березня 2023 року студенти Рівненського інституту КУП НАН України провели оксфордські дебати на тему «Фемінізм. Рівність жінок у суспільстві». Дана тема обрана в рамках виконання Операційного плану заходів на 2022-2024 роки з реалізації Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти Рівненської області до 2030 року.

3.jpg

dsc_3194.jpg

dsc_3190.jpg

   Питання, які обговорювалися,  продемонстрували нам, наскільки проблема  рівності жінок у суспільстві є сьогодні актуальною для  України та інших країн світу.
   Модератором дебатів виступила президент студентського парламенту Рівненського інституту КУП НАН України Катерина Степанець. Учасники поділилися на дві групи: пропозицію та опозицію. Сторона пропозиції під супроводом студентки І курсу Владислави Стецюк навела три головні тези своєї позиції в підтримку фемінізму. Опозицію очолила студентка ІІІ курсу Олександра Миколів, котра спростовувала аргументи та доводила свою точку зору.

dsc_3189.jpg

dsc_3196.jpg

   Учасники дебатів спробували себе не лише у ролі промовців, а й набули корисних навичок ведення дебатів, вміння відповідати на запитання, використовуючи конкретні факти та аргументи. Студенти також продемонстрували готовність йти на діалог та проявляти толерантне ставлення до опонуючої сторони.
   Звісно, як форма оксфордські дебати мали би більшу ефективність, коли би проводилися наживо, та все ж учасники повчилися принципам публічної по будови виступам, техніки та відповідного використання невербальної комунікації. Ознайомитися з методикою проведення дебатів та на власному досвіді переконатися в ефективності проведення таких тренінгів мали змогу студенти  І – ІІІ курсів навчального закладу.
   Директор інституту Іван Вєтров, підсумовуючи, зазначив, що впровадження у процес навчання методик інтерактивних тренінгів є ефективним і корисним для студентів, адже вони вчаться не лише публічно виступати, але й слухати та робити певні висновки, коригувати недоліки та ставити акценти на досягнутих успіхах – що надалі буде в основі їх професійної діяльності.