Студенти Рівненського інституту КУП НАН України ознайомилися з роботою Управління патрульної поліції в Рівненській області
Ініціатива проведення заходу належить заступнику директора з виховної та профорієнтаційної роботи Ганні Дикун, яка переконана в тому, що розширення професійного кругозору нині є життєвою необхідністю майбутніх юристів. Екскурсія розпочалась з огляду території управління, каплички імені Святого Михайла, площі для шикування та тренувального спортивного майданчика. Старший інспектор відділу зв’язків з громадськістю капітан поліції Яна Сенчук та інспектор відділу зв’язків з громадськістю УПП в Рівненській області ДПП лейтенант Марія Русило ознайомили студентів зі специфікою діяльності Патрульної поліції, зокрема функціями різних підрозділів та служб, особливістю прийому та реєстрації повідомлень тощо.
Капітан поліції Яна продемонструвала присутнім захисне спорядження та спецзасоби, якими користуються патрульні поліцейські під час несення служби. Найбільшу зацікавленість у юних правників викликало ознайомлення з роботою приладів, з якими щоденно працюють патрульні поліцейські: рацією, планшетом, нагрудною відеокамерою. Студенти на мить відчули себе справжніми правоохоронцями та отримали дозвіл приміряти спецзасоби.
Патрульні наголосили на потребі постійно вдосконалювати набуті навички володіння зброєю, професійно надавати домедичну допомогу та підтримувати фізичну форму, щоб якісно та професійно виконувати свою роботу, від чого залежить життя постраждалих. Адже поліцейські опрацьовують виклики на пожежах, ДТП з потерпілими, вирішують ситуації, пов’язані з бійками, домашнім насильством. Під час зустрічі акцентували також увагу і на адміністративній та кримінальній відповідальності за вчинення правопорушень.
Подібні заходи дають унікальну можливість закріпити отримані теоретичні знання, які студенти здобули під час вивчення спеціальних юридичних дисциплін. Приємним бонусом для студентів стало запрошення після завершення бакалаврату у РІ КУП НАН України поповнити команду патрульної поліції Рівненської області!